Step och schlager

Step 16.30 Sveavägen söndagar. Emanuel Krispinsson. Kom dit om du har möjlighet. Underbart pass, underbar ledare. Det här var tredje gången jag var på hans pass och det är en sån kick, man blir så gad! Och Emanuel, världens goaste. Diskuterar melodifestivalen med oss när vi stretchar, ber oss ringa och rösta på dem han har bettat på haha. Han har satsat 100 kr på att Christer Sjögren vinner hela Eurovision Song Contest och gör han det får han 400xdet han satsat. Inte illa. Haha, Chrsiter Sjögren, finns dte nån oskönare människa?

Underbart pass i alla fall, nu är jag hemma och har ätit och duschat. Jag får verkligen inte slöa till ikväll för då kommer jag få panik imorgon. Svenska och engelska (som jag egentligen redan gjort) tills på tisdag plus latinprov på tisdag. Något av det måste jag göra ikväll, det lutar åt latinet. Sen ska jag väl komma vidare med projektarbetet också. Har btw hittat de antckningarna som var borta, skönt!

Ha en bra kväll, kommer antagligen blogga mer senare :)

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

måste också plugga

2008-03-02 @ 18:41:44
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

detsamma!

2008-03-02 @ 18:45:37
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Danni

Härligt med step ;)

2008-03-02 @ 18:59:06
URL: http://miumiu.blogg.se
Postat av: Emanuel Krispinsson

Ja, hoppas dock att mina 100kr brinner inte...för jag vill att Perelli vinner!

2008-03-11 @ 14:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0