Saker jag borde göra

Jag borde göra nånting, men vet inte vad. Jag går runt och känner mig så där orolig. Jag borde ta itu med en massa saker men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Egentligen har jag inte så mycket att göra. Jag kanske borde göra nånting mer till Årsboken? Sen borde jag börja läsa in mig på fransk gastronomi så att jag kan skriva det där arbetet. Och så borde jag skriva talet till fredagens svensklektion. Tre saker alltså. Ringa H borde jag också. Det kan ju gå lite hur som helst.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Tarras Wahlberg

Jag har en het kärleksaffär med din pojkvän. Tänkte att du ville veta.
Just det! Magdalena Ribbing är också med.

2008-05-13 @ 23:11:49
Postat av: anna

hoppas du får dina saker gjorda till slut..men ibland behöver man bara låta allt vara.

kram!

2008-05-14 @ 08:29:20
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0