Paris

Bloggar fran ett franskt tangentbord. Pa ett internetcafé. Franska tangentbord gor en galen. Maste lara mig vad det heter pa franska. Internetcafét ar btw stort billigt har. Men sa ofta jag kan ska jag ta med mig min egen dator till svenska kyrkan och anvanda deras internet.

Kan uppdatera er om att vi bor tre pers pa jattemysiga 24 kvadrat. Vi har en fin bla port och en valdigt fransk valdigt ranglig trappuppgang. Vi har tva franska balkonger fast ena fonstret gar inte att oppna. Vi har fyra baddfatoljer varav tre vi faller ut och in tva ganger om dagen. Vi har ett litet kylskap med yoghurt, smor, mjolk och lite gronsaker. Och en jattegod typ ratatouillerora som man har pa mackan. Vi har knappt nagat forvaringsutrymme men det ska vi fixa i eftermiddag pa IKEA.

Nu maste jag snart logga ut. Skriver snart igen. kram!

Kommentarer
Postat av: D

era jävlar!! jag är så ofattbart avundsju!!! er lägenhet låter så fransk och mysig!! det låter som en bok!! jag kommer och hälsar på över nån weekend! dvs, om ni lyckas klämma in en 160 centimeters-homosapiens på de 24:a kvadraterna.



Jag jobbar på Donken i Fältöversten. HAHAHAHA. Jag har precis börjat. Lever med andra ord ett slags schizofrent dubbelliv. I ca 3-4 timmar varje dag fr.o.m nu är jag svettig, har fula kläder och langar hamburgare på en fucking snabbmatskedja. På kvällarna blir jag glamorös, modern kultursnobb som läser teatervetenskap och lirar gitarr. HAHA.



PUS

2008-09-08 @ 15:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0