Pas encore reveillée

Vet inte vad som händer eller varför det händer men jag är helt sjukt trött. Inte sömnig, inte direkt fysiskt trött, snarare psykiskt. Tror på allvar att jag har somnat några gånger under dagens lopp utan att jag märkt det, liksom fått små blackouter som orsakat alla dagens felslagningar i kassan, konstiga felsägningar, halvgjorda uppgifter... Misstänker att jag kan ha ätit för lite den här veckan. Nu är jag sjukt sugen på choklad. Kanske bord elägga mig er och sova tills imorgon bitti men det är mycket på gång nu i helgen så jag håller mig vaken tills på söndag helt enkelt! Nu är jag sjukt sugen på choklad. Kanske ger mig ut i solen och sätter mig och käkar choklad nånstans, haha. Och enorma mängder kaffe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0