"Neej, de där molnen kan inte innehålla så mycket vatten."

Att inviga årets vita tygskor en regnig kväll i Paris är inte det bästa jag har gjort. Men kvällen var rolig, så det var värt det. Och jag gillar verkligen den där grejen med att börja tidigt. Som igår. Vid fem-halv sex satte vi oss på gräset i Parc Belleville för att ha påskpicknick. Vi åt ägg, hoummus och choklad och drack skumpa och försökte ignorera molnen som tycktes hänga precis ovanför vpra huvuden. Till slut var avsaknaden av solen alltför uppenbar och vi tog vårt pick och pack och promenerade hem till Sarah och Caroline för lite mer skumpa. Satt där ganska länge och jag hitta nya vänner som bor i Köpenhamn så nu har jag massor av anledningar att åka dit.

Kvällens sista etapp blev Alimentation Générale där vi dansade en stund men folk tröttnade ganska fort. Sarah ich jag gick hem och det var den regniga promenaden som fördärvade mina f.d. snövita älsklingar. Hur tvättar man bort sånt, tips?

Dagen tycks vara lika varm och solig som gårdagen (innan regnet kom vill säga) så jag ska nog ge mig ut fortast möjligt efter att jag druckit upp mitt te.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0