Färgglada lappar (av papper)

Imorgon har vi vår första delkontroll. Men nu tänker jag inte plugga mer idag. Jag inser vikten av repetition men tycker att jag gjort det nog. Och jag gör det här för att lära mig tala ryska, inte för att klara nån jäkla delkontroll. Så jag gör det på mitt eget sätt. Bland annat har jag skrivit små färgglada gloslappar, en del att gå runt med i handväskan och en del att sätta upp hemma, på soffan, garderoben, spisen, kylskåpet, nån ljusstake, nån skärbräda... ja, ni fattar grejen. Fick tipset av en blivande statsvetare på reccemottagningen. Tack :)

Åååhå imorgon klockan 12 när provet är över kan jag slappna av. Då ska jag gå hem och göra typ ingenting. Kolla på Vänner eller läsa Veckorevyn kanske. Göra mig vacker och sätta på mig en fin klänning och gå på reccegasque peppeppepp!! På lördag får jag träffa Adrian för första gången på två veckor och Eerika för första gången sen nyår. Det här kommer bli en bra helg. Och jag ska inte tänka på skolan en enda gång.

Nu ska jag tända ljus och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0