Hej

Igår var det reccemottagning med middag och allsång. Det var väldigt svennigt och många utbytesstudenter. Och många röster samtidigt, vilket gör att jag inte hör vad varken andra eller jag själv säger. Så lite segt var det. Erika och jag klängde oss fast vid varandra mest hela tiden. Vi var några av de som satt kvar nästan längst. Och vi drog hem typ halv tio. Okej då, kvart över nio. Jag gick hem och drack ingefärste och ringde Adrian. Sen somnade jag.

Nu har jag suttit och pluggat ryska ljud som är fysiskt omöjliga att uttala. 11-12 har jag dagens enda föreläsning, muntlig språkfärdighet, sen har jag hela dagen till att plugga, cykla hem min älskade cykel och göra tomatsoppa. Den där tomatsoppan har jag tänkt på länge. Med aprikoser och chili. Varma koppen är inte så kul liksom.

pussy

Kommentarer
Postat av: D

guuuud vad fruktansvärt gott det låter, det där med tomatsoppan!!!!!

2009-09-10 @ 01:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0