Praaawducts

Cyklade förbi Body Shop idag för att utnyttja mitt födelsedagserbjudande där. Fick bli en ansiktspeeling med aloe vera. Anpassad för "torr och känslig hud", som hon i affären tyckte att jag hade. Man lär sig nåt nytt varje dag. Blev ganska tänd på en kroppspeeling med kokos men den får vänta tills lönen kommer. Har blivit ganska tänd på allt sånt där, förresten. Ett av mina mer okvinnliga drag är ju att jag knappt änvänder några skönhetsprodukter och de jag använder doftar fan inte kokos eller hallon eller passionsfrukt eller nåt annat som Blondinbella och hennes likar skulle orgasmera över men faktum är ju att jag tycker det är precis lika roligt och gulligt och underbart med alla dess produkter; i teorin. Men den nya Marie, hon som är "fett med uppstyrd och organiserad", ska komma ihåg att använda peeling och smörja in hela kroppen några gånger i veckan. Och gå omkring och dofta kokos. Gärna måla läpparna röda varje dag också men det får bli ett senare projekt.

Nu har jag ätit halloumi och ska fortsätta plugga. puspus.

 

Update: Medan jag skrev ovanstående inlägg damp det ner ett litet kort i brevlådan där Body Shop hävdar att jag är en deras bästa kunder och därför vill ge mig en body lotion i present. Score!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0