2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkt på festival :D

2. Höll du några av dina nyårslöften? Ger aldrig nyårslöften. Lovar mig själv saker hela tiden som jag ändå aldrig håller

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte ens jag själv. Haha. Nej det där var inte ens kul.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Frankrike x2, Portugal, Tyskland

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Delar av min personlighet som glömts bort. Och förmågan att lita på mig själv och andra mer. Förmågan att stänga av och njuta. Och att kunna ta för mig mer.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 8 februari, 29 juli

8. Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Många saker, men inget så där stort jag kan komma på

9. Största misstaget? En dum grej som skulle kunnat undvikas om jag bara hade tänkt till lite

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, men jag fortsätter att alltid slå mig eller ha ont nånstans
11. Bästa köpet? Zara-kappan kanske? Eller Berlinresan... :P

12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor. Paris x2, Berlin, Arvika...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket. Finns guldklimpar jag minns.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Absolutely no decorum och Ingen kan köpa livet

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare, tyvärr.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på mina vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Hållit käften
18. Hur tillbringade du julen? Hos mina kusiner i Smedslätten och sen juldagskalkonen hemma hos mig

19. Blev du kär i år? Från och till många gånger

20. Hur många one night stands? Haft stadigt sällskap hela året
21. Favoritprogram på tv? Har tittat ytterst lite på tv, men Vänner, Mia och Klara och That 70's Show njuter man ju av varje gång man ser det

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej. Hatar inte så mycket. Har faktiskt lärt mig uppskatta personer mer.
23. Bästa boken du läste i år? När änglar faller av Tracy Chevalier

24. Största musikaliska upptäckten? Fler vackra låtar av Lars Winnerbäck
25. Något du önskade dig och fick? Frihet (bara att jag inte själv insett det än)
26. Något du önskade dig men inte fick? Mycket

27. Årets bästa film? Ingen ny, vad jag vet... tittar inte så mkt på film

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Hade picknick på Djurgården
29. De bästa nya människorna du träffade? Vänner till Hugo och roligt folk på Arvika och Erika, Erika och Vanja såklart!
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Okontrollerade klänningsinköp. Mer second hand än tidigare.

31. Vad fick dig att må bra? De stunder av frihet då jag kände att hela världen låg framför mina fötter

32. Vilken kändis var du mest sugen på? Ola Salo.. :P
33. Vem saknade du? Hugo ofta.
34. Favoritmånad? Mars; vill minnas att jag var på ganska gott humör och så var jag på en rolig fest jag minns och så var jag i Paris i två veckor :D


Kommentarer
Postat av: Jane

svar: okej, lät snyggt :D

haha okontrollerade klänningköp, samma här! :P

2007-12-31 @ 15:35:31
URL: http://jane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0