Drag-shopping!

Har vart ute på stan i flera timmar nu och shoppat drag queen-accesoarer, riktigt kul faktiskt. Tyvärr är allt man ittar aningen för smakfullt haha... Överdådigt ska det ju vara. Men jag köpte iaf ett långt silvrigt pärlhalsband, rosaglittriga öronringar, en silverglittrig sjal och ett rosa nagellack. Allt på rea, yayy! Till det bir det svart fodralklänning, illrosa strumpbyxor med nätstrumpbyxor över, massor av smink och eventuellt en röd peruk som jag lånar av Anna.

När jag hade kommit hem från stan ringde Hugo och sa att han var i närheten så han kom upp hitt ett tag :) När han hade gått slängde jag i mig några mackor och nu ska jag dricka upp mitt te, sen fixa mig lite och bege mig hem till Anna för att fixa mig ännu mer.

Får se om det blir nåt mer inlägg idag... Men imorgon lägger jag upp bilder i alla fall.

Ha en bra kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0