Franska skolans dag

Nej, Föräldraföreningen, jag tycker INTE om att bli behandlad som en mentalt efterbliven fyraåring.

Kakorna blev goda iaf. Ägnade ganska mycket tif åt dem igår och pappa och jag åt halvt ihjäl oss på dem haha. Resten hade jag med mig till skolan och skänkte till caféet som 8:orna och 9:orna hade i matsalen. Hoppas de blev uppskattade :). Själv satt jag och frös i entrén mellan 11 och 14 och försökte sälja gamsla årsböcker. Sålde faktiskt hela 2 st efter att ha sänkt priset till 50 kr/st. Bra jobbat.

Lyckligtvis kom H<3 och höll mig sällskap efter ett tag. Sen gick vi hem till mig och åt lasagne och myste lite. Nu har han åkt hem och jag ska dricka lite te och sen åka hem till pappa. Ska nog ta det lugnt ikväll, plugga och sova. Imorrn kanske det inte blir nån uppdatering, får se.

Ha en bra kväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0