God morgon!

Jag måste sluta kolla på Seinfeld på kvällarna. Halv tolv är alldeles för sent att somna, jag orkade inte ens gå upp när väckarklockan ringde kvart i åtta! Gick upp en halvtimme senare istället, fick ändra mina morgonrutinerna och ta teet efter hårtvätten iställt men det funkar väl det med.

Skrev jag om jobbsökningen igår? I alla fall så hade mor min fått reda på att Thelins på Odengatan sökte nya cafébiträden så jag knallade dit med mitt CV. De hade iofs bytt namn till Dubbelw (tror jag det var) men ändå. Han var jättetrevlig som tog emot mitt CV, småpratade lite och ställde frågor och så. Chansen att jag får jobb där är verkligen minimal men hey, chansen är ju ännu mindre om jag inte ens försöker, eller hur?

Efter det gick jag till Kyrkmössen och som vanligt kom det jättefå barn men söta Smilla var iaf där igen! Hon är så sööööt, igår berättade hon stolt att hon kunde sjunga bä bä vita lamm och så sjöng hon den! hon är så söt så man vill bara äta upp henne! Hon är tre år gammal och har inte riktigt lärt sig prata rent ännu hihi...

På vägen därifrån kom jag på att det där kunde ha varit min sista gång på Kyrkråttorna/Kyrkmössen. Tänk hur mycket allt har förändrats! Jag gillade iofs tiden med Lollo och Daniella mest. Och med Francisca, det var mysigt. ååh... Jaja, nu ska jag inte sitta här och bli nostalgisk utan hålla tummarna för att nån av dem som har mitt CV ska ringa mig snaaart.. :P Nån som har nåt bra få-jobb-tips?

Nu ska jag väl kolla lite bloggar, äta upp min yoghurt och sen gå och tvätta håret. Tror bara jag har två lektioner idag, yayy!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0