God morgon!

Som vanligt ställde jag klockan tidigt (9 den här morgonen) fastän jag börjar 12.20. Ska gör aklart judendomsuppgiften. Sista dagen på terminen, inte ens säker på om jag har några lektioner överhuvudtaget men jag kan ju alltid pallra mig iväg till skolan om några timmar och se om Nils Gräns sitter där.

För övrigt kan det här bli en väldigt bra dag. I eftermiddag ska jag ta en vända och kolla efter en julklapp till Hugo, har kommit på lite idéer nu. Sen ska jag hem och fixa mig på dra på mig en cocktailklänning för ikväll är det dags för Franska Skolans Vinermiddag. Ingen tradition eller så, det är nåt Elevrådet har börjat med i år så jag har ingen aning om hur det kommer bli, men det låter skoj iaf :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0