HAHA

Stackars dig. Har du inget bättre för dig än att sitta och skriva tre olika taskiga kommentarer i tre olika namn och kalla mig för töntig och tråkig. Du vet att jag ser ditt IP-nummer?

Nog om det nu. Godmorgon på er! Sovit gott? Sover inte riktigt bra på Tempurkudden än, men det kommer förhoppningsvis såsmåningom.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Ta itu med engelskan och latinet verkar som en bra idé, borde komma ikapp lite och jag tänker inte få VG i Latin B.
Sen kanske jag kan ringa Anna, vill ha nån att spela RISK med... :P


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja vad skall man såga om tråkiga kommentarer utan innehåll.kanske bra att man får ut sin ilska här och inte i verkligheten!
Jag gillar att folk skriver om allt från vanliga tråkiga dagar till det mer fartfyllda! Allt behöver inte vara glassigt!

2007-12-28 @ 11:07:19
URL: http://mymim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0