Hysteriskt

Ett ord som beskriver situationen sista fredagen innan jul ganska bra. Har aldrig sett så många människor samtidigt i Stockholm, helt galet.

Lyckades iaf fixa det jag skulle köpa till Inès present. Fixade mammas present också, ett Pandoraarmband. Man köper armlänken och berlockerna var för sig, så man kan få armbandet att se ut precis hur som helst. Armbandet är egentligen från mormor och morfar och från mig ska mamma få några extra berlocker. Ganska dyrt blev det och efter att ha spenderat en timme i butiken med att färdigställa armbandet och expediten hade slagit in det och allt så visar det sig såklart att jag inte har tillräckligt med pengar på kortet. ggahh! Så jag fick lägga undan det och ska hämta det imorgon.

Nej, nu ska jag ut igen. Ska hämta ut kalkonen.

Skriver mer när jag kommer hem igen. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0