Ingen snö

Nu har man vart duktig, har jobbat mig igenom flera sidor i CAE. Kul är det ju knappast, men förhoppningsvis fastnar lite av det i skallen. Om en stund ska jag plugga lite latin, det är betydligt roligare. Har prov första dagen efter lovet, yayy!

Blev hungrig, så nu sitter jag och äter hårt tunnbröd med tahin, sesampasta. Underbart gott. Ska nog ta lite yoghurt sen också.

Jag stör mig på att det inte är nån snö. Det kanske är för varmt för det, men det blir liksom ingen mysig jullovskänsla av att titta ut genom fönstret och bara se grått, grått, grått. Med snön kommer visserligen halka också och jag är ju livrädd för isiga gator men det får man nästan ta, åtminstone nån månad om året. Varför kan inte snön komma i december och förvsinna i typ februari istället för att komma i februari och försvinna i april?
Det värsta som finns är att gå och vänta på en vår som aldrig kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0