Jag har köpt en vattenkokare!

Haha visst är jag duktig? Har just kokat min första kopp te i den, känns bra :P

Vattenkokaren var ett av de inköp som gjorde när jag var på stan med mamma idag. Förutom det så köpte jag en fleecepläd till Annica och bytte lite julklappar; Riks Transformers mot originalversionen av Risk och underkläder från Frank Dandy mot ett jättesött vitt spetslinne. Kände mig verkligen fin när jag provade det, blir ett bra sova-över-hos-Hugo-plagg hihi...

Dagarna går så fort när det är mörkt. Tyckte det kändes som kväll för en halvtimme se när ja var på väg hem, fast klockan bara var tjugo över fyra. Ljuet påverkar oss så himla mycket men mörkret är ändå skönt. Det känns som att mörkret säger åt oss att vara inne och mysa och inte ha några krav. Sitta vid datorn, läsa, spela spel och dricka te verkar liksom vara gjorda för mörkret. Eller tvärtom. Sånt gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0