Jag vill vara drag varje daaag!

Det var underbart. Inte för att jag såg särskilt dragig ut, men ändå. Det rosa nagellacket och de rosaglittriga öronringarna, I love it! Sånt ska jag fortsätta med. Varför använder jag inte rosa oftare? Jag älskar ju roa, jag blir så himla glad av den färgen, den är så fin!

Egentligen är jag jättetrött, men hela dagen kan man ju inte sova. Tror vi ska åka ut till Josefin vid tre-tiden redan, lär ta lång tid att laga middag om man är flera som hjälps åt... Ju fler kockar desto sämre soppa, det stämmer verkligen! Så jag har tvättat håret, mestadels för att få ur all hårspray från igår haha och snart ska jag ge mig ut på stan och köpa ett par glittriga strumpbyxor eller så.

Låg btw och bläddrade i H&M:s postorderkatalog som damp ner i brevlådan för några dagar sen. I år hade de lyckats med ännu tråkigare kläder än vanligt, I don't get it...

Nej nu måste jag börja göra mig iordning tror jag...

Vad ska ni andra göra på nyår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0