Julklappar

Slogs nyss av tanken på att det bara är fem dagar kvar till julafton *gulp*. Ärf inte särskilt julklappsstressad i år, åtminstone inte vad gäller släkten. Tänkte baka kardemummaskorpor och göra marmelad och ge bort, sånt brukar bli uppskattat. Men jag har ingen aning om vad Hugo ska få i julklapp. Förslag, någon?

Nu har H<3 iaf vart här några timmar, mysigt som vanligt :). Tänkte ta en promenad ner på stan och kolla på ett par rutiga stuprörsjeans på Carlings. Det är min tioåriga kusin Lydia som önskar sig dem och mamma ville att jag skulle kolla på dem också för att bedöma om de är lagom. Så det ska jag göra nu. Har egentligen den där religionsuppgiften tills imorgon, men efter att ha fått reda på att det är en G-uppgift som inte ska innehålla någon analys chillar jag ner lite och gör det ikväll och gör klart imorgon förmiddag.

Nu ska jag gå. Skriver mer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0