Många inlägg

Ja, det har blivit många inlägg idag. Men det här blir nog det sista. Har nästan packat klart, det sista gör jag imorgon bitti, tandborste, sovkläder o sånt. Har gjort en lista där jag kan pricka av allt :) Största delen av min väska tycks tas upp av strumpor och strumpbyxor haha...

Har kollat på Leilas Jul på Tv4+ också. Älskar matlagningsprogram och Leilas program är så mysiga och svulliga, me like! Pratade med Hugo en vända och han skulle ringa upp när telefonen blev ledig hos honom, så ska vi bestämma när vi ska ses imorrn. Vi har ju gjort den fantastiska upptäckten att det går att åka kommunalt till Arlanda, hallelujah! Pendeltåget till Märsta och buss därifrån. Ska väl inte vara så svårt?

Jag är inte säker på om jag bloggar från Berlin. Får jag tillgång till en dator så gör jag det, annars får mina 54 (OBS! nyytt läsarrekord! :D) ge sig till tåls tills på tisdag.

Godnatt och glad Lucia! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0