Maskeradbilder!

Tar en paus i skrivandet av min engelska book review och lägger upp lite bilder från maskeraden i fredags. Resten finns på Facebook :)

image7
Hugo&Hugolina :)


image8
En mexikan och ett dagisbarn :)

image9
Pippi dansar med en smällkaramell

image10
Julgranen som vi dansade kring på tolvslaget (eftersom det blev december då :P)

image11
 Österrikaren som kom med oanständiga förslag till Hugolina hela kvällen...


Enjoy!
Nu ska jag kanske skriva lite mer engelska, sen måste jag förbi Stadsbiblioteket en sväng för att betala en skuld (det suger att vara 18. Jag har aldrig lämnat tillbaka en bok i tid i hela mitt liv och nu plötsligt måste jag betala för skiten. herregud.) och sen vidare till Kyrkmössen. Sen hema och plugga igen såklart. Jaja. Som tur är så är det värsta plugget över efter den här veckan, då blir det chill och Berlin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0