Mat

Är jag den enda som blir jättehungrig när jag har mens? Okej att man har jävligt stor aptit veckan innan, men just under helvetesdagarna är jag så jäkla HUNGRIG hela tiden, jag fattar inte! Det känns som att magen gapar tom och jag måste hela tiden ha nåt att stoppa i mig. Gått upp i vikt har jag också, herregud. Haha. Jaja, ska väl äta nåt lutet nu, åt två mackor för en stund sen men det står man sig ju inte på särskilr länge. Har en kopp grönt te som står och drar i köket också, mmm!

Är det nån som är intresserad av att veta vad jag har gjort nu under min hittills lediga dag så kan jag berätta att jag skrivit 555 ord på min uppsats om Lars Ahlin (ska vara ungefär 800 ord), gått en promenad upp till Åhléns Odenplan och köpt ny mascara, gått till ICA och köpt ingridienser till kvällens lasagne (mmmmm!) och... ja... ätit? haha.

Oj, om typ en timme måste jag gå till skolan.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0