Mmm.. mat!

Stack iväg till Friskis vid sextiden, men när jag väl kom fram och skulle registrera mig upptcäkte jag att det aerobicspass jag skulle gå på inte alls var på Sveavägen, utan på Kungsholmen. Så det var bara att sätta sig på tunnelbanan och åka dit. De har iofs mycket bättre lokaler på Kungsholmen, så något gott förde det med sig iaf.

Kändes skönt med ett ordentligt träningspass efter att ha slöat så länge. När jag kom hem åt vi middag, har säkert skrivit om den här tidigare, men jag bara måste berätta för det är så himla gott! En sallad på dinkelris, avocado, mango, kräftstjärtar, chili, lime, koriander och pumpakärnor. Mums!

Nu ringde Andreas här, sitter och pratar med honom nu. Kul att höra från honom :) Vi ska ses på lördag, vi konstaterade just att det var längesen vi sågs på tu man hand. Så på lördag blir det fika. Just nu sitter vi och diskuterar min nya dator hihi :P

Nej, nu ska jag prata klart med Andreas (vilket lär ta ett tag, du har inte träffat en pratkvarn om du inte har träffat honom) och sen ska jag göra te och sätta mig och läsa :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, ja, för dig fattas de bara glassen, för mig fattas de lite mer ;D

2007-12-27 @ 22:24:42
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Jane

gott med te

2007-12-27 @ 23:42:01
URL: http://jane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0