Morgonträning

Tänk så duktig jag var i morse, ställde mobilen på 10.20 för att gå på medeljympa klockan 11. Jobbigt var det. Naturligtvis somnade jag inte i tid som jag hade lovat mig själv, utan kollade på Kvarteret Skatan och fortsatte sen läsa jättelänge. Jaja. Jag lyckades efter mycket om och men pallra mig dit och det var den underbara ledaren Ann Karlsson, blir så himla glad av henne!

När jag kom hem åt jag lite rester från i förrgår, lax och bulgur och god sallad. u har jag duschat och tvättat håret och sitter här med en kopp te och ska snart borsta håret, torka det och klä på mig och sen ge mig ut på stan för att hitat lite glittriga accesoarer tills ikväll; pre-new years bash hos Fanny! Drag-tema!
Drag-tips, någon? :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

nu ligger tävligen uppe på bloggen.
var gärna med!

2007-12-30 @ 16:14:39
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0