Packning på g

Nu har jag skickat iväg en jopbbansökan till Centralbadet, de söker frukostvärdar. Det innebär att jag kommer behöva jobba varannan helg, lördag 7-12 och söndag 7-14. Jobbiga tider, men det får man ta. Inte för att det finns någon som helst chans att jag får det här jobbet haha, men ändå...

Efter det gick jag åt och middag på Organic Green. Underbart ställe och den som säger att man inte blir mätt på veganmat håller nog käften efter att ha varit där. Alltid lika underbart god mat med massor av grönsaker och brödet och hoummusen är himmelsk! Massa smoothies och spirulinadrinkar o sånt har de också men det har jag aldrig testat. Borde göra det snart. Eller deras veganska brownies, mmm...
På URIX 2006 åt jag faktiskt vegandrömmar och de var hur goda som helst! Blev bundis med Djurens Rätt på köpet haha...

Nej, nu ska jag packa. Iiiiiih är fett taggad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt!

2007-12-12 @ 20:21:13
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0