Redovisningar avklarade!

Äntligen är de fruktade redovisningarna avklarade, både i svenska och engelska, så himla skönt! Jag tror jag var den enda i klassen som hade båda de redovisningarna idag, glad att ha det överstökat.

Nu sitter jag iaf här och stillar min hunger med ett helt sjukt gott knäckebröd, Vilmas tror jag det heter, prova det! Klockan sex är det salsa :)

Btw, det där med att följa bloggstatistiken är fett kul. Ni kanske minns att jag "skröt" om att jag hade hela 8 läsare, i söndags tror jag det var. Sen skrev jag nånting i stil med "akta dig, Blondinbella!" och när jag kollade statistiken dagen efter så hade jag haft hela 23 unika besökare den dagen! Knepet är alltså att nämna Blondinbella så ofta som möjligt så kommer folk läsa bloggen haha... Tyckte det var rätt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0