Religionsfrihet

Ja, religionslektionen den här morgonen är frivillig, så nu tyckte jag att jag var himla fyndig haha... nee måste sluta utsätta folk för min dåliga humor. Men jag är i skolan ändå, tänkte att jag kanske kunde få nåt gjort så jag slipper göra allt hemma sen. Vi har visserligen två veckor på oss för den här uppgiften´men jag vill ha så lite skolarbete som möjligt att tänka på inför berlin och jul och allting.

Igår var sista gången på flamencon, som sagt. Men jag ser det inte som att jag slutar, snarare som ett uppehåll. Känner inte att det ger mig så mycket just nu och i vår kan jag istället utnyttja mitt Friskiskort på torsdagarna. men i framtiden kan jag ju ta upp flamencon igen när jag vill.

Just det, jag måste bli bättre på att vakna på morgnarna. Hade ställt väckarklockan på halv sju för att jag skulle hinna tvätta håret, men naturligtvis somnar jag om och går inte upp förrän mamma kommer in och väcker mig tio över sju. Blä. Men jag hann med hårtvätt och frukost och allt i alla fall och kom bara lite, lite försent men som sagt - religionen är ju frivillig, så det är ändå inte så många här haha...

nee nu ska jag gå ut och sätta mig i nån av sofforna i korridoren och läsa lite om judendomen.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0