Sex and the city

Älskar det. Sitter här i mitt svagt upplysta rum framför min rosa laptop och kollar på SATC och har det mysigt.
Hela det här jullovet kommer bli mysigt. Tror jag. Hoppas jag. Jag tycker det vilar en sorts mysighet över att göra "nyttiga" saker. Jag ska gå och träna flera gånger under lovet, jag ska plugga latin och engelska och börja skriva på mitt projektarbete (vilket jag nu kan göra liggandes i sängen med laptopen i knät :P).
Förutom det ska jag sova hur mycket jag vill (believe me, I need it), läsa den underbara boken jag håller på med, mysa med H<3 och mina fina vänner, ha spelkvällar med Anna o co och gå på pre-nyårsfest hos Fanny i Nv3b. Drag-tema! :D

Det här blir nog det sista inlägget för ikväll.

Godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Upplyst rum,En laptop i famnen och sex and the city.. Hahah det är precis så som jag också har det nu =) ... Mys med boxtaven H .. Absolut kommer det bli så på mitt håll också ;) ;) Hoppas du får ett mycket trevligt lov med mycket mys med din lilla mystiska H =)

2007-12-26 @ 00:41:34
URL: http://mikaela08.blogg.se
Postat av: Lisa

vilkan lyx du har :o Rosa laptop och sex and the city, shit ;D om jag också ändå kunde ha de så :p

2007-12-27 @ 19:33:11
URL: http://lisisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0