Städa, plugga, pynta

Rubriken beskriver min dag ganska bra. Hittills har jag flängt runt mellan städning (främst av mitt eget rum, vilket även inkluderar att samla ihop alla mina grejer som ligger utspridda över lägenheten och organisera dem lite bättre i tidskriftsamlare och lådor i mitt rum), skolarbete (har läst ytterligare några sidor i Little Women, snart klar med den, samt dragit ut fakta om Lars Ahlin och läst, ska lämna in arbetet senast fredag) och julpyntning (vilket hittills inte gått så bra, försökte hänga upp en julstjärna men nådde inte, men vi har i alla fall tagit fram adventsljusstaken :)).

Nu ska jag nog försöka fortsätta min rumsstädning, sen kanske plugga lite mer (har så svårt att komma igång när det gäller större skolarbeten, skulle egentligen behöva avsätta flera timmar i sträck och inte ha nåt annat att tänka på) och sen gå och träna 17.30. Målet är att kunna njuta av första adventskvällen så mycket som möjligt. Får se hur det går :P

Kram!

Kommentarer
Postat av: Majda

läs & kommentera min blogg :)

2007-12-02 @ 14:26:51
URL: http://majdas.blogg.se/
Postat av: SANDRA

kul med pynt :)

2007-12-02 @ 19:32:36
URL: http://sandr4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0