Vad är det här för jävla väder?

Inte för att  jag är nåt fan av kyla, men jag är definitivt inget fan av regn heller. Lyckligtvis hade jag mina älskade röda gummistövlar med vita stjärnor på min promenad till Norrmälarstrand. På hemvägen tog jag dock bussen.

Om ni är nyfikna på vad jag gjorde på Norrmälarstrand (eller är det två ord?) så kan jag berätta att jag var och provlåg Tempurkuddar, behöver verkligen det för mina stela axlar och min nacke som knäcker och krasar så fort man rör på den. Så nu vet jag vilken kudde jag ska önska mig i julklapp :)

Förutom regnet så har dagen varit bra. Slapp religionslektion som sagt, kom iaf några sidor i boken. På franskan var det nån tjej från franska institutet son var och informerade oss om studier i Frankrike, vi fick hennes visitkort och tips på mejladresser o sånt :) Måste börja ta tag i min framtid snart här känner jag... :P

På psykologin var jag duktig flicka och räckte upp handen och ställde en bra fråga. Yayy!

Just det, sen ringde de från DinStudent och meddelade att det finns lediga 20persflak den 5 juni, ännu mera yayy!

Nu ska jag försöka städa mitt rum lite, sen ska jag åka till pappa och vara där över helgen. Måste baka ikväll också, till "Franska skolans dag" imorgon, helvete vad misslyckat det kommer bli, menmen det får man väl stå ut med. Det är ändå inte jag som står bakom.

Får se när jag bloggar nästa gång, kanske blir imorrn eller söndag.

Trevlig helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0