Vad tiden rinner iväg...

Och inte får man nåt gjort trots att man har vart uppe i över tre timmar... Eller nåja, jag har ju faktiskt varit ute hos pappa och hämtat laddarna och sen promenerade jag hem från St:Eriksplan. Skulle ju köpa deodorant men upptäckte att jag inte hade några pengar med mig haha...

Jag gillar att gå vid Odenplan och titta upp mot fasaderna och se alla röda skynken som hänger ut från fönstren, som en tyst protest. Mejla "jag vill inte ha någon galleria" och ditt namn till [email protected] om du, som jag, delar den åsikten.

Nu har jag ätit lite rester från gårdagens middag, kalkonfilé i en sås av turkisk yoghurt, sesamolja, vitlök och chili tillsammans med dinkelris och paprika, lök och zucchini. mmm...
Nu kokar nog tevattnet snart. Jag måste skaffa en vattenkokare haha...

Om nån timme ska jag börja bege mig till skolan, sen hem och städa och packa, sova och sen... BERLIN!!!

Kommentarer
Postat av: bea

åh ska du till berlin!? vi va där för någon vecka sen, underbart

2007-12-12 @ 13:07:44
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0