Vet inte riktigt...

...vad jag ska skriva, bara kände för att skriva nåt. Sitter och dricker te och kollar runt på lite bloggar, funderar över livet o så. Har hur mycket tankar och funderingar som helst, men har lite svårt att få ur mig dem. De mår bäst inuti mitt huvud tror jag, har så svårt att formulera mig om jag inte får tänka efter ett tag först.

Klockan åtta börjar flamencon, tror det här är sista gången för terminen, iaf för mig. Nästa vecka drar jag ju till BERLIN!!!! Ska bli fett skoj, har ingen aning om vad man gör där riktigt, men det är tydligen fett party.

Just det, mitt promenerande har gått sådär. Promenerade visserligen hemifrån till St:Eriksplan idag men det tar väl bara en kvart-tjugo minuter nåt sånt... Jaja, tänkte promenera till dansen nu iaf, lär ta en 25-30 min. Imorrn har jag ju hela eftermiddagen också, slutar 13.10 :)

Nu kanske jag ska läsa lite eller göra nån nytta. Städa mitt rum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0