Zune

Nån som har en sån? Min mamma köpte den på julafton av min morbror, han är i USA en del och hade en över. Som en iPod men, är jag rädd för, bättre. Zunes motsvarighet till iTunes är snyggare och lättare att använda. Vi har iaf insallerat det programmet på min dator nu, eftersom det inte funkade på mammas. Håller på att ladda över lite musik som mamma kan ha på sin Zune, lite Chicago, Beatles, Madonna, The Cardigans och Lars Winnerbäck. Så nu har mamma sin musik på min dator och jag har min på hennes, haha.

Känner mig konstigt uppsvälld, vet inte vad det beror på. För mycket julmat..? Antagligen. Har hämtat julschemat på Friskis&Svettis, har planerat in att gå och träna imorgon kväll och sen fortsätta med det varje torsdag och söndag, så som jag hade tänkt göra hela våren. Det är sällan man lyckas få in en riktig rutin på den där träningen, men det är härligt när man får det och inte ban´gar bara för att man är lite trött. Förra vintern lyckades jag hålla på min regelbundna träning och gick varje tisdag och söndag i flera veckor och det gav verkligen resultat. Fick ett mycket energibehov och började äta mycket mer utan att gå upp i vikt, det var riktigt skönt. Sen kom sportlovet och då gick det ju som det gick haha...

Imorgon ska jag träffa H<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0