Håltimme

Just nu är Hugo och jag hemma hos mig, vi har jäääätelång håltimme på onsdagar. Vi har vart och kollat tyger för att kunna göra Hugo- och Hugolinakläder, men vi hittade inget bra. Får se om vi försöker hitta nåt imorrn eller så, annars klär vi nog ut oss till nåt annat.

Lägger upp en fin bild på oss :) Klicka på den så blir den större.



Hugo vill att jag ska skryta om att han klarade av att bygga en jättesvår kub av träklossar på första försöket. Grattis schnuttegulligullifnutt. ;)

Nu ska vi dricka te.

puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är det skönt med håltimma?

2007-11-28 @ 12:28:01
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Marie

ja, det är skönt eftersom den är så lång (nästan 4,5 h), så man kan gå hem eller uträtta ärenden. I vår kommer de tyvärr sätta in en lektion där mitt i, JOBBIGT!

2007-11-29 @ 11:05:12
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0