Ingen svenska

Eftersom vi har två svenskarbeten att göra till nästa vecka och de som skulle redovisa sina muntliga NP inte var där (surprise!) så fick vi gå hem och jobba idag istället. Slutade 13.10 istället för 15.25, LYCKA! Så nu sitter jag gär och äter yoghurt med lite goda grejer i, ska dricka te sen, plocka ihop lite grejer och åka till Hugo. Vi lär ägna åtskilliga timmar åt att försöka få ihop våra maskeradoutfits, tror ni att vi lyckas? Ja det är bäst för oss det, vi har ingen annan idé i övrigt...

image5Så här ska jag alltså se ut ikväll... haha!

Vad ska ni göra ikväll? (hoppas jag får svar, är lite osäker på om jag har några läsare överhuvudtaget :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0