Måndag igen...

Blir ett snabbt inlägg här innan jag ska iväg och jobba (barnledare i Adolf Fredriks församling).

Kunde inte sova igår, låg vaken till säkert ett-halv två. Fattar inte varför, med tanke på hur lite jag hade sovit natten innan och att jag hade druckit te med mjölk och allting så borde jag ha somnat jhättesnabbt, men det gick verkligen inte, så himla jobbigt. Men så är det väl ifta på söndagar. Min gode vän Andreas hade en teori om att det beror på att man vill dra ut på söndagen så länge som  möjligt, för man vet att när man väl har somnat så kommer måndagsmorgonen komma jättesnabbt och då finns det liksom ingen återvändo.

I alla fall så var jag sjukt trött och på dåligt humör imorse, men på latinlektionen blev det bättre.
Efter skolan gick jag hem och tänkte minska min projektarbetsångest lite genom att ringa de där jobbiga samtalen till de kristna skolor jag ska använda mig av i mitt arbete. På den ena svarade de som vanligt inte, men på den andra, den där jag har kontakt med deras religionslärare, lyckades jag fixa en besökstid på torsdag morgon, är så himla glad! En sak mindre att oroa sig för iaf... Nu gäller det bara tt lyckas få besökstid på den andra skolan innan lucia, men det ska säkert fixa sig... :)

Anledningen till att jag inte uppdaterade igår kväll är btw att jag bor hos min pappa ungefär varannan vecka och vi har inte internet där. Men jag är en sväng hos mamma varje dag, så oroa er inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0