Att laga mat till sig själv

Har inte ägnat en sekund åt skolarbete ikväll. Gick på aerobics halv sex, sen gick jag hem och lagade middag till mig själv, för mamma är i Rom. Nog för att det är tråkigt att laga mat till sig själv, men jag är ensam hemma så pass ofta att jag måste lära mig att göra det, annars kommer det gå utför. Jag kokade/stekte/wokade körsbärstomater, gul lök, tonfisk i olja, haricots verts, oregano och en skvätt vitt matlagningsvin och åt med överbliven bulgur, riktigt gott! Sen tog jag en dusch och tvättade håret och sedan gjorde jag en pedikyr medan jag tittade på Niklas mat. Han gjorde lax med glasnudelsallad, äkta Monsieur Voung-mat! Mmm, kanske kan göra det på fredag eller lördag och bjuda över lite folk... :P

Nu måste jag ta och skriva klart religionen och sen ägna mig åt lite svenska... suck.

Kommentarer
Postat av: nattis

ÅH =D tack vad glad jag blir!

2008-04-11 @ 01:11:51
URL: http://mangomango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0