Lingvistik och socker

Gårdagen drar vi som sagt ett streck över.

Har jag berättat att jag har börjat odla gojibär? Vi köpte en påse torkade gojibär i Hötorgshallen jättebilligt och sen fick jag för att jag skulle börja odla egna så jag skrapade ur fröna ur några bär och planterade dem i en äggkopp, haha... Får se hur det går.

Efter skolan idag var vi på universitetet och fick en lång lektion i lingvistik av Hedvig. Så jäkla mycket spännande grejer med språk som man inte tänker på, shit vad jag ska plugga lingvistik sen... Staten bjöd på chokladfylld croissant också, inte helt fel :P

Nu ikväll har jag försökt plugga men det har inte gått vidare bra. Har iofs gjort lite engelska och tror att jag kan det nu men svenskan går ju inte direkt franåt. Och jag som har prov imorrn, vilket jävla skämt... Jaja, har ju lite sovmorgon så jag får väl sitta uppe några timmar till.

Trevlig kväll :) kram!

Kommentarer
Postat av: knutas

Jag har funderat på om man kan odla gojibär här.

Kom det upp någon planta?

2008-08-24 @ 22:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0