Nu ska jag sätta en surdeg

Okej, en jävligt skum grej är att den här bloggen, trots att den blivit uppdaterad typ var tredje dag de senaste veckorna, ändå haft runt 10 unika besökare dagligen. Finns det nån därute som faktiskt läser min blogg regelbundet?

Denna morgons största irritationsmoment har varit avsaknaden av surdegspulver. Dt finns inte i en enda jävla affär och till slut gick jag in på Lindquists konditori och frågade var man kunde köpa och han sa att jag fick ringa nån bagerigrossist. Hell no! Så jag får ta vanlig jäst istället, det lär ju inte gå åt skogen för det liksom.

När surdegen är satt ska jag försöka läsa lite mer om barns språkutveckling, sen ska jag möta upp Hugo och eventuellt rektorn (haha) för att möta Sulan på universitetet kl 12. Vi ska ses utanför hennes kontor, hur i heövete ska vi hitta dit? haha... Jaja, vi ska luncha där och sen ska H och jag snacka om Lingolympiaden framför massa människor... typ.
I etermiddag blir det förhoppningsvis tygshopping med mor.

pussch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0