Projektarbete definitivt avslutat!

Projektredovisning avklarad! Det gick bra. Men jag är ju trots allt mästare på att svamla, så även idag. Dessutom pratade jag bara i typ 5 min, haha... Menmen, Hugo och Emilie och Annika sa att det var bra så jag litar på dem... :) Fick även se Emilie&Annikas film, den var skojig :P Speciellt Nils Gräns, haha.

På eftermiddagen var Hugo här, mys :) När han gick glömde han sina glasögon så jag tog dem, mina nycklar, slängde på mig sandaler och kutade efter honom men när jag kom ner i t-banan var han inte där. Så jag gick hem igen och mötte honom på vägen, han hade tydligen kommit på det själv men så hade vi tagit olika vägar till och från t-banan och gått om varandra. Så det kan bli...

Mamma och jag har kokat tortellini i en del av gårdagens tomatsoppa och ätit, det var riktigt gott. Jag har btw varit grymt effektiv på psykologiuppsatsen men nu börjar det gå segt, känns som jag skrivit allt redan och uppsatsen är bara 2,5 sidor lång än... *gulp* Jaja, får väl babbla på och analysera sönder skiten så ska det nog gå bra.

För övrigt kommer kvällen bestå av Barnmorskorna och Morgonsoffan, gärna tillsammans med en kopp te, päron och kanelbrownies :)

kram!

Kommentarer
Postat av: anna

tack - ja jag blev kär i väskan första gången ajg såg den =)

2008-04-23 @ 23:18:25
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0