Projektredovisning

Har visst inte blivit nån uppdatering idag. Kan bero på att jag varit sysselsatt hela dagen. Skola hela eftermiddagen och förmiddagen ägnades åt psykologi, likaså stora delar av eftermiddagen och kvällen. I övrigt har jag gjort tomatsoppa, pratat i telefon med Hugo och läst roliga listor på Wikipedia.

Imorgon är det dags för projektredovisning. Har inte förberett mig alls, haha. Hoppas det går bra ändå. Jag har på förmiddagen, står som nummer 3, det är skönt att ha det avklarat. Mamma var snäll och bakade kanelbrownies eftersom jag halvt om halvt hade lovat att ha med mig nåt fika och jag kände mig stressad över psykologin och allt. Skulle dock inte ha låtit mamma baka, för  hon har saker i ugnen alldeles för länge så de blev lite torra. Menmen, folk får står ut... :P

Jag har varit på gott humör de senaste dagarna, kanske beror på det fina vädret :) Hoppas det, för det ska bli ännu bättre! :D

Hm, imorgon kan jag gå upp lite senare än vanligt eftersom den första redovisningen är 9.20. Betyder det att jag kan kolla på Seinfeld innan jag somnar? :P

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: andreasanton

Lycka till med redovisningarna :D

2008-04-23 @ 09:55:32
URL: http://andreasanton.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!

Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig
dag
:)

2008-04-23 @ 11:24:04
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0