Till och med jag kan bli brun!

Av någon anledning blev jag jättemissnöjd med psykologiuppsatsen precis innan den skulle in. Blev så stressad över att jag inte hade hunnit skriva fotnoter och gjorde det i ren panik halvtimmen innan inlämning. Kom på att jag hade analyserat alldeles för lite och att mina gedigna (nåja, allt är relativt :P) kunskaper på området inte tog sig uttryck i texten. Det suger. Kommer antagligen inte bli nåt mvg i psykologi för mig.

Jaja, svenskan var frivillig idag så jag gick hem. Har druckit te, kollat på Vänner (varför tröttnar man aldrig på den serien?) och satte sedan på mig bikini för årets första balkongsolning! Det blir varmt ruskigt snabbt där på eftermiddagarna så jag satt inte mer än en halvtimme kanske. Skrev på lite utkast till årsboken och läste lite i utbildningspärmen. Efter de här 20-30 minutrarna gick jag in och upptäckte att jag hade fått jättemycket färg. Hur gick det till? Svensk sol i april liksom, herregud.... Men jo, det är faktiskt sant, magen har fått rejält med färg, likaså armar och ansikte som lyser röda. Vis av erfarenhet smörjde jag in mig direkt när jag kom in. Jag har haft nog med kratrar av flagnad hud tidigare år...

Nu ska jag vara ambitiös och plugga lite svenska. Sen ska jag nog äta tomatsoppan med tortellini som blev över från i onsdags och sen ska jag på opera. Jag? Opera? Haha. Jo det är faktiskt sant. Får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Bella

ja solen är som starkast nu på våra svenska vinterbleka kroppar haha.

2008-04-26 @ 14:53:26
URL: http://bellitabonita.webblogg.se
Postat av: Stilbildsfotografen

Hej!

Har du lust med ett länkbyte mellan din blogg och min blogg http://fotografhelsingborg.blogspot.com ?

MVH Peter

2008-04-27 @ 14:50:03
URL: http://fotografhelsingborg.blogspot.com
Postat av: Fröken D

hihi jaså va kul hoppas du kommer på vem=) tack jaa sådär mörk är man ju egentligen hehe! ha en mysig kväll!

2008-04-28 @ 20:01:19
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0