Film?

En rätt schysst grej jag har upptäckt är att jag förmodligen inte alls behöver gå till Institutet. Försäkring fixad - najs.

En lite jobbig grej är de där lapparna som A's mama fixade till oss som jag slarvade bort. Större problem har världen skådat men ändå - man känner sig lite jobbig.

Idag har jag jobbat tre timmar, vilket innebar sovmorgon för mig - najs. Dessutom hade både Natalia, Valentina, Patrick och Nilla bakat idag - så det fanns massvis av kakor att ersätta lunchen med - riktigt najs.

Om ett tag ska min mor och hennes bojfränd gå på Mamma Mia i Globen. Då kanske jag ska passa på att hyra film. Filmtips, någon?

Kommentarer
Postat av: D

Jaaaa jag älskar att ge folk filmtips!!



Om du inte har sett dom redan så tycker du ska se Love Story eller Lolita.

Love Story är en riktig klassiker (du kommer garanterat gråta en hel del för den är sorglig, men det är värt det för den är så fin och filmmusiken äger + inspirerande 70-talsmode).

Lolita är också en klassiker, se den nyare versionen från 1997 för där har Lolita helt sjukt snygga kläder! Så det är liksom värt att se filmen bara för kläderna!



http://www.youtube.com/watch?v=esWlzQuyCLg&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=TxNwqvUdECo&feature=related



Annars om du vill ha komedi så föreslår jag When Harry Met Sally. Fast den har du säkert redan sett. Men om du inte har sett den så måste du se den: http://www.youtube.com/watch?v=0xIhTMAv2Dw

2008-08-30 @ 16:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0