Finitobyebye liksom

Mysigt, fnittrigt och tjejigt blev det idag på jobbet med Laura och Sofia. Sjukt sentimentalt sen när jag gick runt och sa hejdå till alla. Jag var på allvar på väg att börja gråta när jag gick ner genom shopen. Sen ristade Gabbi en fin chokladpeng till mig, den kommer jag ha med mig länge.

Sådärja, fem dagar kvar i Stockholm. Sex om man räknar med idag men idag hade jag faktiskt tänkt ta det lugnt. Vila ut efter jobbet, dricka te, hänga onödigt mycket på Facebook (som om jag inte gör det annars?) och läsa tidningar. Typ Språktidningen som damp ner i brevlådan i förrgår :P

Måste bara flika in att jag i skrivande stund sitter och lyssnar på Quelqu'un m'a dit för första gången på jättelänge. Den är så vacker.

För att komma tillbaka till det praktiska och tråkiga jag tänkt berätta om innan denna rysning av romantisk nostalgi gick genom mig så kan jag tala om att jag följande fem dagar måste städa mitt rum grundligt, packa, låsa upp min mobil och översätta mitt cv till franska. Det där sista skulle jag gärna slippa. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0