Jag är kompis med Limas borgmästare

10 timmars arbetsdag efter en natt av endast 6 timmars sömn, jag har inte druckit en enda kopp kaffe och jag är inte ens trött. Jag är imponerad av mig själv.

Till råga på allt har jag suttit och mumsat i mig massa godis och Fatimas födelsedagskaka hela eftermiddagen, till följd av min torftiga avocado- och brödlunch och, såklart, att jag satt i tornet hela dagen. Vad göra? Trevligt var det iaf, i kassan satt vi och lyssnade på Disney- och annan skön musik och på toppen bondade jag med en spanjor och hans peruanske polare, vars visitkort jag fick, som tydligen var npn sorts borgmästare i Lima. Kredd!

Nu är jag galet hungrig. Som sagt, godis fyller ut men det mättar inte. Som tur är står en härlig fiskgryta och puttrar på spisen, underbart. Nu blir det svull. Sen blir det party.

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0