Sengångare ftw!

Tack för filmtipsen Disa :)
Om nån undrar så blev det Woody Allens Kändisliv. Se den. Anna kom över och såg den med mig. Vi åt massvis av kakor med tranbär och vit choklad och sen åt vi fisksoppa och sen joinade vi Disa m.fl. på öl och sen gick vi till Atombomb på H62. Det var lamare än väntat. Synd, för det hade kunnat bli röj for real. Sjukt bra idé för övrigt, med en shufflad spellista på en iPod än en dj.

Igår efter jobbet täffade jag Nicklas och gick till Skansen. Jag blev helt lyrisk inne på Akvariet, sprang runt som ett litet barn och blev superexalterad över alla små gulliga apor och sköldpaddor. Men mest över sengångaren tror jag. Sengångare är helt fantastiska djur, jag tror jag ska bli en sån i mitt nästa liv. Fatta soft.

Idag är för övrigt sista dagen på jobbet. Stället kommer svämma över av kakor. Dock inte mina, för jag har redan bakat tre gånger under sommaren så nu får det vara nog.

Jag tror btw jag ska fira sista jobbdagen med att ta cykeln till jobbet. yayy!

Kommentarer
Postat av: XONX

Snygg blogg :D

Besök gärna min blogg :)

2008-08-31 @ 07:18:00
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0