9 dagar är en evighet

Imorse (okej för tjugo minuter sen) scramblade jag ägg för första gången i mitt liv och det blev asgott. Bra där.

Jag vaknade vid elva vilket är jävligt sent för att vara jag. Men så låg jag också och kollade igenom fem-sex avsnitt av första säsongen av Vänner igår (fick hela DVD-boxen i julklapp :D).
Whoa, I see it coming. Min jullovsdygnsrytm börjar ta fart. Varje jullov sen minst fem år tillbaka har jag ofrivilligt vänt på dygnet totalt och börjat sova jättelänge på dagarna (vilket i min värld är typ elva-tolv). Till och med nu, när jag, om man ska vara petig, inte längre har jullov, gör jag det. Kul det ska bli att gå upp halv fem nästa söndag och åka till Arlanda.

Men det är långt till dess. Väldigt väldigt väldigt lång tid.

Idag ska jag åka ut till pappa och Annica och fira jul med dem. Har köpt med mig lite godsaker från Paris och bakat kardemummaskorpor som de ska få :)

Okej, jag måste bara lacka lite på P3. Jag gick just in på http://www.sr.se/p3 (vilket du också borde göra och jag svär på heder och samvete att jag inte får betalt för att skriva det här) för att rösta till P3 Guld-galan. Man skulle registrera sig och jag skrev n mitt franska mobilnummer. Då gick det inte att registrera, det stod att jag måste fylla i ett "riktigt" telefonnummer. Wtf?! Skriv "svenskt" telefonnummer istället, för det är väl det de menar. Vadå "riktigt", bara för att 06-nummer inte ryms i deras lilla värld så betyder det inte att det inte finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0