Cozy

Jag har då aldrig förstått hur jag lyckas hålla mig på så ojämn nivå jämfört med min omgivning. Alla är jämt så sjukt otaggade när jag är taggad och tvärtom. Palla. Eller så blir jag bara allmänt dissad. Eller ja, det blir jag ju, men anledningarna kan diskuteras. Typ att alla är tråkiga utom jag, så väljer jag att se det. Utom gulledisa som jag satt och drack vin med på Cozy igår och fick höra diverse störda donkenhistorier. Sen gick vi till Jerusalem Kebab och åt falafel och aubergine bland en drös lite för närgångna maghrebmän som förde mig tillbaka till mitt älskade Avenue de Clichy.

Cozy är btw ett soft ställe. Kakor och vin liksom, kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0