Djupa funderingar

Nyligen anländ till Stockholm undrar jag nu över två saker:

1. Har de renoverat väggarna längs perrongerna på T-Centralen?
2. Varför är det inga människor på Espresso House hörnet Döbelnsgatan/Odengatan?

Andelen igenkända ansikten på stan har idag bara varit på, en kille jag var konfaledare för och en kille jag gick på dagis med. Om nån nu skulle bry sig, detta antecknar jag mest för min egen skull.

Det var nog det för idag. Jag borde egentligen ta igen en massa sömn, men har kommit in i en sån där period som jag har ibland när jag aldrig går och lägger mig helt enkelt för att tanken på att sova tråkar ut mig och gör mig nedstämd. Någon som känner igen sig?

Nåja. Godnatt! (egentligen bara för formens skull, jag kommer inte att gå och lägga mig på ett bra tag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0