Godis

Jag har ätit alldeles för lite godis det här jullovet. Men det är ju en och en halv vecka kvar så det ska det nog kunna ändras på.

För övrigt kan jag meddela, om det är någon som känner sig bortglömd av lilla mig, att jag faktiskt har försökt skicka sms till folk men mina fingrar är så vana vid min franska mobil att det helt enkelt inte går. För det första är jag van vid att bokstavera alla orden men så kom jag på att jag hade ju T9, varför inte använda det? Detta ledde naturligtvis till att inte ett ord blev rättstavat, processen avbröts hela tiden och dessutom är ju alla andra knappar på "fel" plats så jag lyckades aldrig få till några punkter eller utropstecken och var nästan på väg att skicka iväg halvfärdiga sms flera gånger, radera eller avbryta när jag egentligen skulle ha melanslag osv, ja ni fattar. Det kommer helt enkelt dröja innan jag skickar sms igen.

Kommentarer
Postat av: Bella

Oj godis kan man inte få nog av känns det som! Inte jag iaf, häromdagen proppade jag i mig en hel noblesseask. Jag känner mig som en tjockis haha

2008-12-25 @ 14:12:59
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0